OSLO I MORGEN

I morgen drar jeg inn til Oslo for å gjøre noe veldig morsomt. Jeg kan dessverre ikke fortelle dere hva jeg skal fordi det er hemmelig, men er ikke lenge til jeg kan vise dere det. Det er første gang jeg er med på noe slikt, så jeg ser derfor veldig frem til dette. Åh, som jeg vil fortelle dere dette!! Dere får bare vente å se, jeg gleder meg til å se resultatet ♥ Det blir derfor ingen blogging før litt senere på dagen, men bilder blir det hvert fall. Dere skal få en liten tease!


Forrige uke tror jeg det var, ble jeg intervjuet 4 ganger og det tror jeg er rekord. En av dem som ville intervjue meg var av Byavisa. Mormor ringte meg i stad for å fortelle at hun nettopp satt og leste Byavisen da hun så intervjuet med meg. Veldig søtt og godt å høre at hun er stolt av meg, det setter jeg veldig pris på. Jeg ble intervjuet om hvor lenge jeg har blogget, tiden det tar og hendelser med lesere. Så det er veldig hyggelig at de interesserte seg i å få høre historien om Andrea Gjeldnes. Et av spørsmålene er hvorfor jeg tror leserne mine leser bloggen min, og jeg har faktisk ikke fått en ordentlig bekreftelse på hvorfor som gjør at jeg kan si “De leser den fordi…” Men at jeg heller skriver at jeg tror, så hvorfor leser dere egentlig bloggen min?


 

Hva er dine planer for i morgen?♥

20 kommentarer
    1. Leser bloggen din fordi du skriver på en annen måte enn mange andre bloggere! Du er ærlig, vakker og virker utrolig godhjertet<3
      Håper du har det fint for tiden!

    2. Jeg leser bloggen din pga du er veldig inspirerende, med å forelesempel å følge din egen stil , men det er jo selvfølgelig ikke bare pga den utrolig kule stilen din jeg leser bloggen din, og tror det heller ikke er sånn for en del. Men du skriver veldig bare innlegg, og forteller oss og gir oss tips om noe som kanskje ikke har vært så lett å fortelle eller vise. Du er på en måte ikke en sånn blogger som bare viser seg på sitt aller beste, noe som er kanskje ganske vanskelig for deg fordi du er så utrolig pen! Takk for at du lyser opp hverdagen min med innleggene dine <3 stå på! 🙂

    3. Jeg leser bloggen din (og har lest den siden du startet omtrent) fordi du er utrolig pen, en sann inspirasjon og du virker så jordnær og naturlig. Du fremstiller ikke ting bedre enn de er. Du virker utrolig ærlig og jeg føler at du har god kontakt med leserne dine! Vi har snakket noen ganger på facebook før faktisk, og jeg har kjøpt klær fra beachit. Det første armbåndet dere solgte har jeg på ankelen min den dag i dag! Har brukt det siden jeg fikk det, er utrolig fornøyd!
      Jeg kan skrive om hvor pen du er, hvor fint hår du har og hvor mye jeg liker stilen din, men jeg føler personligheten din speiles i bloggen. Har utrolig lyst til å møte deg en dag! 🙂 Fortsett å blogg og vær en inspirasjon, fordi det er du virkelig!

    4. Jeg leser bloggen din hver eneste dag (noe jeg har gjort siden begynnelsen av 2011) fordi du er deg selv. Selvom jeg ikke kjenner deg personlig, så klarer du å uttrykke deg selv som en genuin person via bloggen. Du er en utrolig nydelig og inspirerende person og du har så mye positive vibes at jeg blir glad hver gang jeg er innom bloggen din. I tillegg, så er stilen din så herlig!
      Stå på videre og lykke til! Du fortjener det beste, Madeleine, og ikke minst å komme høyere opp på topplisten 🙂

    5. Hei du!
      Jeg er ei jente på 18 år som lurer på hvor mange merker man kan gå med samtidig? Jeg har MK veske, Daniel W klokke og mange Gant skjorter. Kan jeg ha på alt samtidig eller blir det litt mye?
      Lag gjerne et eget innlegg om dette, du som har så mye dyre merkeklær 🙂

    6. Jeg leser bloggen din fordi den er utrolig inspirerende, både klesstilen og deg!
      Du er så utrolig pen, og virker så hyggelig og er alltid blid!
      Det må nok være hovedgrunnene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg