NY HEADER?

En veldig, alt for lang stund siden jeg har byttet header. Det er enkelt og greit fordi jeg ikke klarer å lage det selv, og føler det bare blir mas å spørre andre. Men mine kjære lesere har vært så snille mot meg og har laget noen kjempe fine headere. En av disse headerne vil bli den nye jeg skal ha på bloggen min, men hvem vet jeg ærligtalt ikke. Så derfor trenger jeg deres hjelp med å bestemme hvilken dere liker best og gjerne fortell hvorfor også! Jeg liker at de er veldig forskjellige, for det blir derfor enklere for meg å velge.

Hvis du føler for å lage en header til meg, så er det bare å sende meg headeren til [email protected].

Nr1.

Laget av Marit Andrisdotter Kvam.

Nr.2

Laget av Cecilie Rønning Fremstad.

Nr.3

Laget av Thomas Ransof.

Nr.4

Laget av (?) Si ifra hvis du har lagd den, så skriver jeg inn navnet ditt hvis du ønsker.

Nr.5

Laget av (?) Si ifra hvis du har lagd den, så skriver jeg inn navnet ditt hvis du ønsker.

Nr.6

Laget av (?) Si ifra hvis du har lagd den, så skriver jeg inn navnet ditt hvis du ønsker. 

Hvilken header likte du best og hvorfor?♥

166 kommentarer

Siste innlegg