THE PERFECT CARDIGAN

Nå som jeg har fri fra jobben i dag, skal jeg gå igjennom masse klær og tilbehør som jeg kommer til å legge ut på salgsbloggen i løpet av helgen. Det er allerede 4 par pumps som jeg vet jeg skal selge, blandt annet noen klokker (noen av dem er dyre) og klær selvfølgelig. Jeg innrømmer selv at jeg har alt for mange kjoler når jeg ikke får plass til en kleshenger til i skapet mitt, så kjoler vil det bli litt av og. Det er en favoritt kjole jeg skal ta farvel med, og det er min fine glaxy kjole fra Chicy. Dette er hva jeg allerede vet jeg kommer til å legge ut for salg, så jeg har ikke peiling på hvor mye jeg faktisk kanskje kommer til å legge ut. Men det vil vi finne ut av ganske raskt. I mellomtiden kan du gjerne ta en tur innom salgsbloggen min her 

 Den perfekte cardiganen er endelig blitt min. Jeg er stor fornøyd med at jeg til slutt bestemte meg for å kjøpe denne nydeligheten på Nelly. Jeg bestilte med Express tid for 3 dager siden og pakken kom til meg i går kveld. Det har aldri gått så fort med Express fra Nelly før, så dette var bare helt konge. Cardiganen er fra River Island og har super søte pappegøyer på seg med fullt av blader overalt. Denne cardiganen kommer nok til å bli et av klesplaggene som vil bli mest brukt i sommer. Vil style den opp med svarte Vans, denimshorts, svart hatt og brune lepper. 


 

Hva synes dere om cardiganen?♥

 

12 kommentarer

Siste innlegg