DAGENS ANTREKK 07.FEB.14

Etter personalmøte i går var det masse å gjøre på jobben i dag, tror ikke jeg stod 5 minutter uten å gjøre noe. Heldigvis jobbet jeg med Jonas, så vi fikk fart på butikken og den ser mye bedre ut nå! Jeg skal åpne i morgen også, så det blir en deilig lørdag før jeg skal ut med venninnene mine å kose oss litt. Planene for i dag er å sitte barnevakt med Ida, synes alltid det er så gøy og ikke minst koselig å sitte barnevakt. Vi kommer til å kose oss mye i kveld med god mat og ikke minst potetgull. Jeg har ikke tid til å skrive noe mer ettersom Ida sitter rett bak meg i sengen og venter, så ha en fin helg!♥

Dette innlegget skulle blitt publisert tidligere i dag, men pga problemer med blogg.no har det ikke blitt publisert før nå.


Genser fra BikBok // Skjorte fra Carlings // Bukse fra TopShop // Sko fra Urban // Klokke fra Larsson&Jennings

Hva synes dere om antrekket mitt i dag?♥
 

14 kommentarer

Siste innlegg