DET ER LØRDAG

Hei lesere! I dag åpnet jeg på Urban. Vi har alltid en “To do list” som jeg elsker, litt søtt og er enkelt å se hva som trengs å gjøre da. Jeg støvsugde og vasket hele butikken, så nå er en ren og pen skal jeg si deg. Jeg har ikke alt for god tid til å blogge nå heller dessverre. Jeg skal ut med jentene i dag, siste helgen Victoria får dratt på byen før hun drar til Florida. Det er helt vannvittig hvor fort tiden har gått, husker vi snakket om det for litt siden, men nå er plutselig reisen rett rundt hjørnet. Victoria skal bli personlig trener, og jeg vet hun kommer til å gjøre det bra i Florida. Denne kvelden skal vi sørge for blir like bra, hvis ikke bedre enn forrige gang vi var på byen. Nå må jeg hoppe i dusjen, fikse meg, spise middag og så dra til Victoria hvor vi skal vorse. Ønsker dere alle sammen en riktig god lørdag ♥


Kjøpte denne Flattop genseren fra Urban i går, elsker den!!!

Hva skal du i kveld?♥
 

19 kommentarer

Siste innlegg