LITEN FORANDRING

For litt siden skrev jeg om en konkurranse Beauty Inn kjørte på facebook, for at dere som meldte dere på via bloggen min skal få med dere hvem vinnerne er skriver jeg det ned her: 

1.plass Reanethe Lørby Solberg.
2.plass Pia Hanna Maria Kjærstad.
3.plass Becca Stephens.
4.plass Jenni Hnem.
5.plass Whan Lee


Jeg har endelig fått bølgetangen min fra MakeStyle og jeg kunne ikke vært mer fornøyd, den er ikke sponset bare så det er sagt. Hver eneste krone er betalt fra egen lomme. Før jeg dro på jobb i dag, tok jeg meg tid til å teste den ut og jeg er kjempe fornøyd med hvordan resultatet ble. Det er super fint og det ser så naturlig ut synes jeg. Jeg fikk ikke til samme bølger/ krøller som Styleconnection, men shit au! Man kan ikke være like flinke i alt. Når det da også er snakk om hår så er jeg alt annet enn flink på å ordne håret mitt. Misunner alle andre som klarer å gjøre så mye med håret sitt. Her går det for det meste til rett hår, eller å sove med fletter om kvelden. Drit kjedelig, men raskt ferdig og derfor jeg liker det – eller fordi jeg ikke gidder å gjøre noe annet mer spennende. Hvis noen kanskje har noen raske frisyrer å tipse meg om, bring it on!

Bølgene/ krøllene har falt litt ut ettersom jeg ordnet det i dag tidlig, men har holdt seg veldig bra.

 

Hva synes du?♥

11 kommentarer
    1. Hahah, må du virkelig skrive at du har betalt for det selv? SÅÅ flink du har vært! Hahaha #bloggere as

    2. du anonyme. grunnen til at hun skrev det er ganske obius. hun vet at mange bloggere får betalt for å si bra ting om et produkt for å få flere til å kjøpe det, mens madde har hennes 100% egen mening om denne bølgetangen.
      du har nydelig hår madde <3

    3. Hvis du vil ha sterkere mer holdbare krøller er det bare å ta mindre seksjoner, og holde lengre på hver 🙂 Da vil du få “større” krøller som Kristin har. Tar litt tid, men.

    4. åå sikler etter de bølgene til Kristin, så har lenge vurdert den bølgetangen selv! tror nesten jeg må kjøpe den ved neste lønning:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg