HYTTETUR

Da drar jeg endelig på hyttetur med 5 andre herlige jenter, helt utrolig at vi har fått det til. Flaks alle kunne ta seg fri fra jobben denne helgen, så dette skal bli ordentlig koselig vet jeg. Vi kommer til å være på hytten til Victoria i 4 dager hvor vi bare står på ski og slapper av. Tror jeg har litt godt av å koble ut og ta en avslappende helg som dette. Den siste perioden nå har vært stressende for meg, så det blir godt å bare legge fra seg alt hjemme og ta seg en velfortjent langhelg. Med tanke på hvem jenter som skal være med vil den bli helt super! Alle jentene er sunne bortsett fra meg, så jeg lurer på hvordan det skal gå haha. Jeg har sikret meg 2 ostepop-poser, var på tilbud til 10 kr – gjett om jeg ble gira. Jeg kommer sikkert til å spise opp begge i dag, burde kjøpt 4 stk…….

Jeg kommer til å ta med pcen og kameraet, så det vil bli blogging mens jeg er på hytteturen ♥ 

Har du vært på hyttetur i år?♥
 

9 kommentarer
    1. Det er veldig rart, men du ser ekstremt mye mer voksen ut når du ikke har sminke på øynene! Du er veldig pen uansett da

    2. Haha, ”ullsokk” så du har bare tenkt å ta med en? :”)
      Håper dere har det kjempegøy! Kos dere masse! 😀

    3. Fin blogg! Ta gjerne en tur innom bloggen til moren min å ta en titt! Villavindheia.blogg.no
      Legg gjerne igjen en kommentar!

    4. Fire dager??? Jaaa! Kanskje vi møtes på joker’n på Åkrestrømmen ellno da😝 har Victoria hytte i Renåfjellet? Kos dere masse

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg