DAGENS ANTREKK 18.FEB.13

Didrik dro til Hemsedal i dag, han må virkelig være lei meg etter å ha vært hjemme med meg mindre enn 2 døgn. Neida, joda.. kanskje. Krysser fingrene for at han bare har fått tilbake skigleden sin. Men før han dro, tok han noen antrekksbilder av meg. Det er veldig rart å tenke på, før taklet jeg kun at mamma tok bilder av meg, aldri vært komfortabel med at søsteren min tar bilder av meg og typen? Det var ikke snakk om. Det var så flaut, men en gang må man hive seg ut i det. Og han er den som alltid tar bildene av meg nå, flink som han er! Jakken tok jeg med meg ut i dag, til og med et skjerf, men i dag var det helt grei temperatur ute så jeg slo til med antrekksbilder uten jakken. Tror det ville blitt litt dårlig med jakken på uansett, stjeler så mye av antrekket det å bare ha på en jakke. Jeg som heller har det jeg virkelig vil vise under. I dag valgte jeg å gå for et veldig enkelt antrekk, men å style det opp med solbriller, klokke og mine nye herlige Vans sko med zebraprint. 


Jakke & skjerf fra Urban // Genser & sko fra Junkyard // Bukse fra GinaTricot // Klokke fra Ebay // Solbriller fra Solglass.no

Hva synes dere om dagens antrekk?♥

18 kommentarer

Siste innlegg