ROMANTISK HELG

I går kveld savnet jeg virkelig Didrik, ville ha en kosekveld med han med smoothie og brownies som vi glemte kvelden før. Men den kosetiden får vi tatt igjen når vi skal til SonSpa nå til helgen. Koble litt ut og bare ha litt alene tid. Det er fantastisk godt. Didrik spurte meg så søtt om jeg ville være med han til Son, først forstod jeg ikke hva vi skulle der, til han sa at vi skulle på Spa. Jeg sa selvfølgelig ja med et stort smil. Det er ikke så ofte vi gjør slike ting sammen, så da vi først gjør sånt er det veldig koselig. Vi blir der bare en natt, men får kost oss mye likevel. Gleder meg til å bare sette meg ned i boblebadet, lene hodet tilbake og bare lukke øynene for noen sekunder. Romantisk helg for to, jeg gleder meg♥

 Har du noen koselige planer for helgen?♥

12 kommentarer

Siste innlegg