FEIRING AV MARTINE

I går ble det utrolig stressende dag for meg. Kvelden før overnattet jeg hos søsteren min i den nye leiligheten for første gang, vi så på The Host og You’re Next. Likte begge filmene kjempe godt, men også to helt forskjellige filmer. Søsteren min har sykt bra smak når det gjelder filmer, så jeg lar hun alltid bestemme hvem vi skal se. Jeg skulle egentlig ikke på jobb før 13:00 til 17:00, men endte opp med å ta tidligvakten i stedenfor. Så etter jeg var ferdig på tidligvakten måtte jeg innom leiligheten til Caroline, for så å hente tingene mine og dra hjem for å fikse meg til bursdagsfeiringen til Martine. Hun fylte 20 år på torsdag, stor jente nå! Det var kjempe koselig. Det var reker og vin, men ettersom jeg ikke likte reker spiste jeg litt før jeg dro dit og slo heller til med en loff med kun smør og ikke reker. Haha. Tiden gikk faktisk veldig fort og ble kjent med 2 nye jenter som var helt supre. I tillegg lagde Martine en hjemmelagd kake som var helt sykt god. Oreobunn med jordbær-ostekrem, hvis jeg ikke tar feil. Det var jordbærbiter i kaken og åh, den var så god og frisk i smaken.

Jeg skulle egentlig være med jentene videre ut på kvelden, men jeg og Didrik skulle på spa i dag så jeg måtte pakke og slikt. Derfor ble det mer riktig å dra hjem, enn å rote det til i dag. Didrik hadde plutselig blitt veldig syk utover kvelden i går etter jeg kom hjem. Til slutt sa det stopp. Da han sov måtte jeg vekke han fordi han skrek, skalv og ikke klarte å ligge i ro. Han våknet flere ganger av at han hadde vondt i hodet. I dag dro han til legen for å få svar, og han har nå fått medisin han skal gå på og må bli sengeliggende i hele dag. Vi har derfor ombooket og skal kanskje til Son i morgen hvis han er bedre. Legen sa det var en kjapp prosess og at han ville bli fort bedre. Så veldig gode nyheter, selv om vi ikke fikk dratt i dag. Jeg kommer derfor til å bli hjemme med Didrik for å passe på han i dag.


 

Hadde du en fin fredag & har du noen planer for i dag?♥

10 kommentarer

Siste innlegg