DANIEL WELLINGTON

I dag skal jeg en tur til Ida, før vi skal til byen å se på tapet til det nye rommet hennes. Jeg er så jelly på hvor stort rom hun har fått. Det er 3 rom, en stue, et walkin-closet og et soverom. Er det rart jeg blir jelly når hun får dette? Jeg skal hjelpe hun litt på veien til drømmerommet, så jeg er skikkelig gira på å se etter tapet nå. Etter vi har bestemt oss for hvilken tapet hun skal gå for, tar veien videre til min første treningsøkt i februar. Jeg må virkelig bli flinkere til å trene, ellers er det ikke vits at jeg er medlem og sløser med pengene. Så derfor har jeg og Ida inngått en avtale om at vi skal bli flinkere. Jeg vil ikke skrive så mye om trening her på bloggen, rett og slett fordi jeg selv ikke ønsker. 

Jeg fikk en veldig god start på dagen da en mann stod i døren for å levere en pakke til meg. Da jeg kjente på pakken skjønte jeg med en gang hva dette var, og da smilte jeg stort. Maren som jobber på Urban har hatt denne klokken en stund, og jeg har siklet så etter den hver eneste gang hun har brukt den. Jeg har aldri vært fan av fargen lilla, men etter å ha sett klokken hennes forandret jeg mening med en gang. Jeg har fått meg en ny DanielWellington klokke med rosè gull, den er helt nydelig! Alt ved den er perfekt, så enkel og flott som den er. Første gang jeg har en klokke i rosè gull, så at det ble denne klokken klager jeg virkelig ikke på. Nye favoritt klokken, uten tvil ♥ 

Bruk rabattkoden “madeleine” for å få 15% rabatt på alt på nettbutikken til DanielWellington. Rabattkoden varer frem til slutten av mars.


 


Klokken finner du her. (Sponset)

Likte du klokken?♥

19 kommentarer

Siste innlegg