TRAVEL DAG

VINNEREN AV BRUNOGBLID KONKURRANSEN BLE CAMILLA! Gratulerer så mye med 10 solkort. Du vil bli kontaktet veldig snart.

 I dag har jeg ikke fått rukket å blogge noe før nå på kvelden. Grunnen til dette er fordi jeg har hatt veldig mye å gjøre siden tidlig i dag. Kjenner jeg er litt sliten akkurat nå, så det skal bli deilig å ta det med ro resten av kvelden. Jeg var på parkteateret i dag for å lære mer om salg på Amfi sammen med Lien og Ida. Det var veldig lærerikt og veldig morsomt! Ganske greit å kunne lære seg dette, få litt nye ideèr. Etter vi var ferdige der, så dro jeg og Ida for å ta sol. Så nå er det ikke mer sol på en stund, fått helt sinnsykt mange fregner tilbake nå. Får dem alltid tilbake så fort jeg får litt farge i ansiktet, blir like paff hver eneste gang jeg ser hvor mange fregner jeg har. Akkurat nå har jeg og Ida fått i oss litt grønnsakssuppe som vi lagde, skal jaggu meg gå ned å ta litt til. Var så godt!♥


 

Hva har du gjort i dag?♥

16 kommentarer

Siste innlegg