SMOOTHIE

I dag hadde jeg overhodet ingen planer, jeg ville bare ligge i sengen min med den late innstillingen min denne dagen. Men den ble fort til noe bedre da pappa lurte på om jeg ville bli med å trene. Denne treningsøkten har vært den beste jeg har hatt på lenge. Du vil alltid imponere faren din med å gi alt du har til du ikke lenger klarer mer. Så det er vel derfor jeg faktisk klarte mer enn hva jeg hadde forventet, ga bånn gass og selv pappa er vilt sterk. Jeg er super svak i armene forhold til hvor sterk jeg er i bena, så jeg liker å trene bena mest. Men nå må jeg få litt mer muskler i armene, bare kyllingvinger der akkurat nå. Pappa ga meg en klapp på skulderen og sa det var en bra treningsøkt og at jeg var flink. Følte meg ganske stolt da. Etter treningen hoppet jeg rett i dusjen, og mens jeg lot håret luft-tørke lagde jeg med jordbærsmoothie. Helt fantastisk godt når du i tillegg koser deg med MasterChef Australia på TLC. Jeg skal opp tidlig i morgen fordi jeg skal åpne på Urban, så med tanke på den harde treningsøkten med pappa, kommer jeg til å sove kjempe godt i natt.

 

Hva har du gjort i dag?♥

12 kommentarer

Siste innlegg