HVA ER DIN DRØMMEPREMIE?

Jeg vet ikke hvor mange som allerede har fått med seg dette, men Libresse kjører nå en ganske stilig konkurranse nå for tiden. Det er en konkurransender du kan vinne drømmepremien din verdt 100.000 kroner. Hvilken drøm ville gått i oppfyllelse for deg om du vant din drømmepremie? Mange har drømmer de gjerne vil oppleve, men noe som stopper de fleste er pengene. Så derfor synes jeg denne konkurransen er helt utrolig fin, hvor du kan oppfylle kanskje flere drømmer en bare èn med 100.000 kroner. Det er veldig enkelt hvordan denne konkurransen foregår. Du skal samle poeng ved å kjøpe Libressepakker som har konkurranseetikett. På den måten kan du skrape deg frem til poeng. I utvalgte butikker finner du også pakker med doble poeng. Men dette er ikke det eneste du kan gjøre. Du kan nemlig også samle inn poeng ved å spille et mobilspill som du kan laste ned ved å søke på “Libresse Catch” i appstore/ google play. Spille kan også spilles på web ved å gå inn på kampanjesiden HER.

Beskriv hva du drømmer om. Blant de 50 med mest oppsamlede poeng velger en jury ut en vinner basert på den beste beskrivelsen av drømmepremien. Er du klar for å vinne din drømmepremie, klar for å vinne hva du vil? Gå inn HER for å komme i gang!

Selv om det ikke er her på bloggen du skal skrive hva din drømmepremie er, vil jeg veldig gjerne høre om det hvis du vil dele det med meg♥

// I samarbeid med Side2 & Libresse

12 kommentarer
    1. Til deg Anniken: Det er ikke reklame på bloggen til maddepaddee hele tiden, det hun har reklamert for de siste dagene er bare rabattkoder og nå en konkurranse. At du klager over dette skjønner jeg virkelig ikke. Liker at hun sier ifra om det 🙂

    2. anniken: Reklame hele tiden er det ikke 🙂 Dette innlegget delte jeg med glede til leserne mine for at de skal få mulighet til å vite om denne store konkurransen. Fått mange tilbakemeldinger på at de liker da jeg informerer de om slike konkurranser som dette. Men jeg vet også at det finnes noen der ute som ikke liker det.

    3. Hei!jeg lurer på hvilket merke og hvor du har kjøpt skoene du har på på bilde “sverige med @idasor” på instagram?? Syykt fine

    4. Oii så moro!! 😀
      Min drømmepremie måtte blitt en jorden-rundt-reise med moren min! :):) Og selvfølgelig vært i New York over en lengre periode i løpet av turen!! 😀 Det er liksom vår store drøm.

    5. solveig: Merke på skoene er Adidas, det er Originals sko! De er fra Urban butikken jeg jobber på faktisk 😀 De er sykt deilige å ha på, kjennes ikke ut som om du har på noe så lette som de er.

    6. Min drøm er vell å ikke bekymre meg over økonomien når jeg flytter for å studere i høst 🙂 men sånn materealistisk ønsker jeg meg en tur til maldivene!

    7. Tusen takk for svar 🙂 har prøvd å finne de på nettet uten å lykkes. Har de et spesielt navn? :))

    8. solveig: De heter Adidas Originals, så de burde ikke vært vanskelige å finne. Men bor du i nærheten av en Urban butikk? De har dem uten tvil der! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg