SLEEPOVER

På lørdagen overnattet jeg som sagt hos Ida. Vi satt barnevakt for lillesøsteren og lillebroren hennes. Til middag ble det god taco, lillebroren hadde lagd en perfekt posjon på tallerkenen hans og han mistet den selvfølgelig rett på bakken. Haha, åh den som så utrolig god ut og! Hanne og jeg elsker klappeleker, det man alltid pleide å gjøre da man var liten. Så jeg og Hanne storkoste oss med dette mens Ida satt der og bare tenkte “herregud…..”. Vi hadde ikke kjøpt inn noe godteri til barna, så det ble derfor en litt senere tur i butikken for handle og for å hente Anni. Etter barna hadde lagt seg endte det opp med at jeg ble sminket av Anni, kom på den ideèn mens jeg satt på do – bare så dere vet det. Jeg bruker ikke sånn våt foundation og slikt til vanlig, så jeg følte meg så møkkete i ansiktet. Men tanke på resultatet, ble det kjempe fint. Anni er super flink til å sminke seg, sminker noen ganger de andre jentene også.

 Didrik har kommet hjem fra Bergen nå, så han kom hjem på en perfekt dag etter at jeg var i Sverige med Ida i går. Jeg skulle bare kjøpe lasagne og vitamin drikke, men kjøpte flere kg med godteri. Dette blir å nytes i kveld med guttenmin. Jeg har ikke sett Oscar-utdelingen så jeg skal se den på TV3 nå snart. Fikk med meg at Leonardo ikke fikk en Oscar, så det var veldig trist å høre egentlig. Og en siste ting jeg lo av, Jennifer Lawrence klarte ikke å holde seg på bena på den røde løperen. Jeg digger den dama men herlighet så synd det er på hun noen ganger, haha. Dere får kose dere masse videre i kveld♥

Har du sett Oscar-utdelingen enda eller skal du se den nå snart?♥

7 kommentarer

Siste innlegg