FREDRIKSTAD

I dag skulle jeg inn for å jobbe sammen med Johanne i Fredrikstad. Snille Ida ville kjøre meg dit så jeg ikke rotet meg bort der. Hadde uten tvil rotet meg bort der på egenhånd, jeg eier ikke stedsans. Jeg jobbet på Urban fra 12:00 – 16:00 for å bare få litt ekstra opplæring i de tingene jeg var mest usikker på. Så det var veldig hyggelig, ikke minst morsomt å jobbe med Johanne. Kjempe kul dame! Det gikk veldig greit der føler jeg. Etter jeg var ferdig, møtte jeg Ida som skulle kjøre meg hjem igjen. Men da vi så frozen yoghurt kiosken måtte vi ta turen bort dit, jeg prøvde å lage en skikkelig WeHeartIt yoghurt men det ga jeg opp etter det første jeg tok på… Møtte også på en skjønn leser av bloggen min, alltid så hyggelig å ta bilder sammen med dere – blir såååå glad♥ Jeg vet faktisk ikke hvor dere er fra en gang, så det er så hyggelig å møte på dere hvor enn jeg er!

Hvor bor du & hva gjør du for tiden?♥
 

14 kommentarer

Siste innlegg