RELAX

GOOOOOD HELG ♥ Våknet litt tidligere enn det jeg ventet meg, men det som skinte inn i rommet mitt gjorde meg utrolig glad. Endelig har solen kommet tilbake her og jeg håper den blir denne gangen. En bra start på dagen, etterfulgt av en kanon bra kveld i vente. Jeg skal vise dere mine nye koseklær fra BikBok, garantert at tusenvis av dere allerede har dem. Jeg handler nesten aldri på BikBok, men da jeg kjente på stoffet måtte jeg bare ha det. Jeg ville egentlig ha joggebuksen i grå, men de hadde ikke størrelsen min så jeg fant derfor en annen farge jeg likte veldig godt. I skrivende stund sitter jeg allerede i koseklærne mine. Jeg tror jeg kommer til å ha på dem helt til i kveld. Jeg er helt forelsket i stoffet på genseren og buksen – også er de så søte og!

Men siden jeg har våknet “tidlig”, kan jeg ta meg en lang og varm dusj, før jeg begynner å ordne litt smått i stand til i kveld. Like greit å bli tidlig ferdig, så det ikke vil ta en evighet. Håper dere koser dere masse i dag og ha en riktig god lørdag♥


 

Var den ikke fin?♥

16 kommentarer

Siste innlegg