LAST NIGHT

I går fikk jeg 8 herlige jenter til meg, for å kose oss kjempe masse før vi skulle ut i Fredrikstad på Tigertiger. Jeg hadde ordnet sjokoladekake, gelèshots, gelèshots i jordbær og Martine lagde marengs. Det var utrolig godt, tok ikke lang tid før jeg tok meg et kakestykket. Vi hadde det super gøy, koste oss med musikk og hadde det ekstra gøy med glowsticks. Men noen fikk i seg litt for mye å drikke i går, og kunne derfor ikke bli med ut på Tiger. Jeg selv måtte bli igjen fordi det var mye å rydde opp og jeg hadde en valp jeg måtte passe på grunn av noe som skjedde i går. Ble litt kaos, men det var gøy så lenge det varte må jeg si. Bare trist det endte slik.

Ble vekket av Didrik skikkelig tidlig i dag for å fortelle meg at han skulle til Bali, spontant men er jo bare gøy det! Jeg tror han skal være i Bali i 10 dager, så han får nok en super fin brunfarge mens han er der. Misunner han ganske mye, han koser seg i Bali mens jeg er hjemme i kalde Norge. Huff, kjenner jeg begynner å bli ganske reisesyk nå. Nesten kjedelig å være hjemme og ikke gjøre noe på en god stund. Jeg har ingenting å se frem til for tiden, så en reise hadde gledet meg mye! Jeg vil rett og slett ikke gjøre noe som helst i dag. Ligge i sengen i mine nye koseklær og døtte i meg godteri til jeg kaster opp. Okei, ikke så mye godteri men dere skjønner hva jeg mener. Ha en fin søndag♥


 

Hadde du en bra kveld i går?♥

18 kommentarer
    1. Når dere velger å shotte jellyshots kan dere ikke forvente annet enn at noen får altfor mye! Man merker ikke alkoholen før etter en stund når kroppen har fordøyd det, og da sier det seg selv at man brått blir dritings.
      Jellyshots er rett og slett farlig, og man bør ikke ta mer enn 1-2 stk:-)

    2. Kristine: Det var ikke de som gjorde at noen ble fulle. Tok ikke mer enn 1 dl alkohol i dem 🙂 Det var den rene spriten som ble shottet av noen av jentene som det sa pang for..

    3. så dumt det ble slikt.. Men du skal ha får at du er en god venn som ble igjen for å passe på de fulle! Alle har hvert der, så sånt skjer:) Nydelig valp forresten, blir så “hundesyk” av å se på de, så dumt at mamma er allergisk..

    4. sigrid: Ble så glad inne i meg nå at du la vekt på at jeg var en god venn, så tusen hjertelig takk. Ingenting slår en slik kommentar 🙂 Du aner ikke hvor hundesyk jeg blir av å måtte passe på verdens nydeligste vofs for venninna mi! Vil så gjerne ha en hund selv, men jeg må flytte ut før jeg kan begynte å tenke på det..

    5. Synd det ikke endte så bra, men fint at dere hadde det gøy i starten! 🙂 utrolig søt hund, forresten! Og jaa jeg hadde det fint i går 🙂 feira stemors bursdag med godt selskap og kake!

    6. Du er vel ingen god venn når du henger ut venninnene dine på den måten der! Greit, du nevnte ikke personer med navn, men ikke så vanskelig å skjønne da dere ikke var såå mange? Og personen hadde kanskje hund, som du har skrevet om før.. Hvertfall, jeg hadde følt meg ganske kjip hvis venninnen min hadde blogget om “kvelden jeg ødela”…. Du skal liksom sette deg selv så utrolig høyt hele tiden, at du er så snill og god! Du er helt sikkert det, men slutt å skriv det så tydelig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg