LAZY MONDAY

I hele dag har jeg følt klokken skal være mye mer enn det den er akkurat nå. Føler jeg har kommer litt foran tiden, klarer ikke å beskrive det med andre ord. Denne dagen har vært så god, jeg har hatt god tid i hele dag til å faktisk ikke gjøre noen ting. Slike dager er deilige, og det var akkurat en sånn dag jeg trengte nå. På denne late mandagen har jeg hatt min beste vippe-dag på kjempe lenge. De skal alltid være lengst da jeg ikke skal noe, noen som kjenner seg igjen der? Åh, det er så typisk vettu! Jeg har hele denne kvelden på å skjemme meg bort. Det som står for tur nå er å se en ny film med Alex Pettyfer som er en kjærlighetsfilm. Husker at jeg var så forelsket i han da jeg var mindre og at han var så kjekk i Wild Child. Andre som også hadde et lite crush på han? Etter å ha kost meg med kjærlighetsfilm, er det smoothie som står for tur etterfulgt av tannbleking hvis det frister senere i kveld. Dere får ha en super fin mandagskveld ♥

Ikke glem å bruk rabattkoden “madeleine” for å få 15% rabatt på hva som helst på Daniel Wellington sin >nettbutikk<. Koden varer ut mars!
 


Nydelige klokken finner du her.

Hvem hadde du crush på da du var mindre, og hvem har du crush på nå?♥

20 kommentarer

Siste innlegg