GLEDE

Wiiiii!!! Solen er fremdeles å se og jeg måtte slå til med noen morgenbilder til bloggen når det perfekte lyset var der. Jeg får alltid best bilder på dager som dette, og derfor en glede å våkne opp i dag tidlig. De siste to dagene har jeg våknet nøyaktig 07:00 – litt merkelig egentlig. Men nå skal jeg ned å ta meg litt Coco Pops til frokost og se på tv, før jeg skal ordne meg litt. Det rosa plastikk glasset jeg har i hånden er så deilig å drikke juice og vann fra. Ida prøvde å drikke smoothie med sin, og det funket veldig dårlig med sugerøret. Så om dere kjøper et slikt plastikk glass, bytt ut til et annet sugerør! Begge to kjøpte det i London på Victoria’s Secret. En siste ting før jeg går ned å spiser: Dere må se Endless Love med Alex Pettyfer!! Den var så utrolig fin og trist, like greit at søsteren min måtte dra hjem litt tidligere for ellers hadde hun bare stirret på meg sånn som jeg gråt. Anbefales virkelig til dere som liker kjærlighetsfilmer♥

Hvordan er været hos deg nå?♥
 

13 kommentarer

Siste innlegg