EYELASHES

I dag har jeg vært flink føler jeg – lov til å skryte av seg selv noen ganger! Jeg tok turen opp på posten for å sende noen pakker, da jeg kom hjem vasket jeg opp og shinet rommet mitt. Jeg føler meg automatisk så mye bedre selv, da det ikke er rotete på rommet mitt. Kan fort bli i dårlig humør om det er rotete på rommet mitt, dessverre. Men ikke nok med det, jeg fikk med Ida ut på en liten powerwalk. Det var så fint vær ute at jeg måtte virkelig gjøre noe mer ut av dagen. Vi gikk nesten 1 mil og det er jeg veldig fornøyd med, veldig koselig å gå slike turer med venninner. Man finner alltid så sykt mye å snakke om. Veldig mye teit også, men det får gå.

Jeg hadde en veldig bra vippe-dag i går, og det fikk jeg overraskende nok i dag også. I dag var de faktisk mye lengre enn det jeg forventet. Prøvde ut en ny mascara, som jeg sjeldent gjør fordi jeg er blitt så glad i Telescopic og Rimmel London. Tenkte at det er like greit å bare prøve, det første som slo meg var at det stod “lash lengthening” på den. Da ble jeg automatisk mye mer gira på å prøve den ut! Den var utrolig bra faktisk og jeg tror jeg har fått en ny favoritt, eller topp 3. Jeg vet ikke om man får kjøpt denne mange andre steder, men denne her vet jeg finnes på BliVakker i hvert fall ♥ 


 

Hva har dere gjort i dag & hvilken mascara bruker du?♥

15 kommentarer
    1. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://www.vektlofterjenta.com/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    2. Åå,vippene dine er sykt fine! ((: er de helt naturlige?:)og vipper du opp vippene på no spesielle måte?ahah❤️Også lurte jeg på om du kunne laget en sminkevideo?:*
      Du er fantastisk,stå påå!❤️

    3. Sigrid: De er naturlige, så veldig hyggelig at du faktisk spurte! 🙂 Jeg har super lyst til å lage en sminkevideo, men jeg må få ordnet kameraet mitt først – noe er galt da jeg filmer. Men skal prøve å få det til veldig snart!!

    4. Du er så utrooolig vakker! Måtte bare si det! Og så har du jo helt fantastiske vipper… alle jenters drøm <3
      Stå på videre! <3

    5. åherre, du er nydelig😍😍 jeg bruker La Roche-Posay, Respectissime, Densifieur
      elsker bloggen din, stilen din og hele deg!❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg