CAFÈ KOS

I går bestemte jeg og Emilie oss for å møtes i dag, ta en liten kosetur ned til byen for å spise på en cafè. Dette er noe jeg aldri gjør, så jeg lot derfor Emilie bestemme hvor vi skulle hen. Vi endte opp på Cafè Riis og der hadde de den nest beste gulrotkaken jeg noensinne har smakt! Mamma sin er bedre, det må jeg bare få frem her. Vi tok oss gulrotkake til dessert og jeg tok meg nachos til lunsj. Kjempe godt, men den posjonen jeg fikk hadde nok mettet 3 fulle mager. Det ble liksom aldri mindre på tallerkenen min. For èn posjon det var! Men godt var det, virkelig og jeg synes det var super deilig å bare slappe av med Emilie. Vi snakket om super mye, hva vi ønsker å gjøre til høsten og må si jeg er stolt over Emilie for hvor flink hun har vært. En vannvittig sterk jente som jeg har kjent siden barneskolen ♥


 

Har du hatt en fin dag i dag?♥

13 kommentarer

Siste innlegg