TODAYS, MAYBE?

I dag skal jeg ut med resten av de jeg jobber sammen med på Urban Moss. Vi vant en konkurranse alle Urban butikkene hadde, og da fikk vi en premie som er veldig flott! Vi skal ut og spise på Cafè Riis, der jeg forresten spiste i går òg. Vi skal i tillegg spise middag sammen med kjæresten til Stian Blipp, så det gleder jeg meg veldig til. Det blir nok utrolig koselig. Vi skal pynte oss litt, og den “litt” pyntestilen har jeg ikke. Jeg har overhodet ingen pyntetopper, men jeg fant heldigvis en enkel t-skjorte som er fra Ivyrevel som jeg kan bruke. Jeg vurderer å slå til med hatt som jeg aldri har brukt før. Må se hvordan det blir etter at jeg har tatt på meg alt og ordnet meg ferdig. Wii, dette skal bli så koselig!♥


 
Favoritt parfymen min Escada Born In Paradise, aldri luktet noe bedre! Ivyrevel t-skjorten finner dere her. (Sponset)

Hvilken parfyme er din favoritt?♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg