HELG, HELG OG MER HELG

Jeg har ikke så alt for god tid til å blogge nå, så det vil bli bedre blogging senere i kveld (forhåpentligvis) og i morgen. Kvelden i går var helt super og det skal jeg lage et eget innlegg om, mens nå skal jeg blogge litt kjapt fordi jeg har en godtemoms bak meg. Det er ingen andre enn Ida. Hun hentet meg på jobb ettersom jeg tok tidligvakten i dag – gikk kjempe fint i dag så gleder meg til å ta tidligvakten i morgen òg! Det er endelig helg nå, hva jeg og Ida skal vet vi fremdeles ikke. Det blir kanskje en tur til Anni, hvis hun føler seg bedre da. Da vi kom hjem til meg skulle jeg egentlig ut å ta antrekksbilder, men tror dere ikke det begynte å regne? Så typisk da jeg har på noe jeg virkelig digger. Spesielt buksen min fra Nelly, dere får derfor ett lite glimt av hvor kul den er nå ♥

HA EN RIKTIG GOD HELG, KJÆRE LESERE!

 Har du noen planer for helgen?♥

13 kommentarer

Siste innlegg