SPONTAN KVELD MED JENTENE

I går satt 4 jenter hjemme hos seg selv og holdt på å dø av kjedsomhet. Jeg fikk en melding av Christoffer som lurte på om vi skulle på byen i Fredrikstad, jeg fikk fort lyst til å dra ettersom det fristet mer enn  bare ligge hjemme. Så jeg snakket med de andre jentene, så var det plutselig rene kaoset i husene. Ingen var fikset, så på 30 minutter dusjet jeg og sminket meg halveis ferdig til Ida kom for å hente meg. Aldri blitt ferdig så raskt før. Klokken var allerede litt mye, så den tiden vi var hos Ida for å fikse oss ferdig gikk ganske fort kan jeg si. Jeg dro på byen med Ida, Anni og Nadine. Ble en veldig bra kveld i går selv om det ikke var så veldig mange kjente ansikter der. Ingenting skjedde og vi kunne bare nyte kvelden. Møtte på noen fine blogglesere, så det er alltid gøy!! Vi var hjemme veldig sent i går, rundt fire eller fem så jeg sov til klokken 15:00 i dag. Det er lov noen ganger, hvert fall nå. Fått sovet ut for resten av uken tror jeg, haha. I dag er det søndag og er den offisielle slappe av dagen med masse mat og godteri her. Det er så fælt å våkne opp så sulten som jeg var i stad, så nå skal jeg ned å ta meg noe pasta greier til frokost. Åh, det blir så godt det! Ha en super dag ♥


 

Brukte denne kjolen forrige helg også. Men siden jeg aldri dro ut, var det på med den nok en helg.
 

Hva gjorde dere i går kveld?♥

11 kommentarer

Siste innlegg