MONDAY

Jeg har denne mandagen fri fra jobb og skal derfor slappe av, vurdere i 5 minutter til om jeg skal lage hjemmelagde gratinerte poteter og ta en tur på posten. Okei, kan bare glemme de 5 minuttene for å tenke ut om jeg skal lage det eller ikke. Poteter it is!! Alt for lenge siden sist jeg spiste det, snakk om kanskje 3 uker nå og det må jeg få endret på nå. Det som er så deilig med den maten er at jeg tar med poteter på jobb for å spise det til lunsj. Like god da den er kald faktisk. Pleide å ta det med på skolen før, og gjett om folk stirret. Men ingenting slår den gangen jeg bestemte meg for å ta med meg en halv vannmelon på skolen. Jeg hadde stirret på den personen selv om han/ hun gikk med en så stor vannmelon på skolen, haha. Men nå har jeg tenkt til å spørre dere om ett kjapt spørsmål. En leser spurte her om dagen om jeg kunne ha ett innlegg som enten var fun facts eller visste du dette om meg, vil dere at jeg skal lage ett slikt innlegg?♥

 Har du noen planer i dag?♥

15 kommentarer

Siste innlegg