MIN FROKOST

Frem til nå har jeg ligget godt i sengen og spist god frokost som jeg lagde tidligere i dag. Pasta med fløte og kikkoman saus. Dette er det jeg spiser oftest til frokost. Mamma pleide å lage det da jeg var liten, frem til jeg klarte å lage det selv. Spist det i alle år, og er så enkelt og godt. Siden det er veldig usunt måtte jeg bare legge på to blader for at det skulle se sunnere ut, funket det? Det er så rart, alt det jeg elsket at mamma lagde før, lager jeg selv nå. Nesten så jeg skulle lagd det i hemmelighet fordi mamma lager den alltid best. Sånn kommer det nok alltid til å være at mamma lager det bedre, men det gjør meg overhodet ingenting. Pappa er veldig flink til å lage mat han og, må jo ikke glemme fattern. Men nå må jeg ned å ordne noe med skatten. Jeg vil endre på hvor mye jeg skatter til litt mer så jeg er 100% sikker på at jeg vil få tilbake mye som mange andre gjør, enn å gå på en skattesmell. Like greit så jeg kan senke skuldrene og bare slappe av ♥
 

Hvordan har dagen din vært så langt?♥

17 kommentarer

Siste innlegg