NIGHT THINKING, DAY DREAMING

Åh, jeg elsker overskriften. Den er bare så fin og enkel. I hele går lå jeg i sengen, så det er derfor jeg ikke blogget mer i går kveld. Fant ut hvorfor jeg hadde kastet opp og det var på grunn av noe jeg hadde spist tidligere på dagen. Jeg har heldigvis blitt bedre i dag, kjente det med en gang etter jeg tok meg en lang og varm dusj. Satt meg ned i dusjen og tenkte over hvor mye jeg savnet å ha et badekar. Men så lenge det er varmt vann, er jeg kjempe fornøyd. Jeg vil bare slappe av i dag, som jeg sier veldig mange ganger. Men jeg elsker å ha dager hvor jeg ikke gjør noe særlig, bare sette av den tiden til å gjøre alt det jeg elsker. Da snakker jeg om å ligge i sengen, se på tv, være på tumblr og se på masse fint på nettet. Jeg har fått lønning i dag, men gud hvor redd jeg er for å bruke den. Må bli mye flinkere til å spare, og bli mye flinkere til å motstå fristelser ♥


 

Er du flink til å spare eller sliter du også litt med å motstå fristelsene?♥

22 kommentarer
    1. Jeg er ALT for flink til å spare… jeg sliter med det å faktisk kjøpe noe. Så vi kan jo nesten ta å låne hverandres spare/kjøpe egenskap en periode!
      Og som vanlig er du utrolig vakker !

    2. MarteLieen: Hahaha, det hadde vært en super god plan! Jeg setter av penger månedlig til sparing, men de jeg har på brukskontoen blunker til meg…

      Og tusen takk! Ha en super fin dag 🙂

    3. Jeg er ganske lik deg sånn sett. Jeg bruker ca alt på mat og unødvendige ting, sjeldent klær, faktisk. Kun når jeg trenger det. Hadde sikkert hatt råd til bil eller noe sånt om jeg hadde spart alt det jeg har brukt unødvendig. hahaah. Du er så sinnsykt pen.

    4. Har heller problemer med å unne meg ting. Så er for min del så mye lettere å spare.
      Du får ha en strålende dag <3

    5. off jeg bruker opp all lønning hver bidige måned. må nok bli flinkere til det jeg også, men finnes jo SÅÅÅÅ mye fint overalt, spesielt på nettet!! dessuten går myye av pengene til mat og godiser .. haha

    6. Sparer når jeg vil og har motivasjon til det. Atm så sparer jeg til nye møbler pga flytter denne helgen, + sparer opp til bjørg-smykke etterhvert, men ellers så gidder jeg ikke alltid spare.

    7. Jeg er helt elendig på å spare! Har hatt jobb i 4 år nå, og har fortsatt ikke 1 kr engang på sparekontoen :/ haha, det er ikke bra i det hele tatt!
      Ellers er du nydelig! Jeg elsker bildene av deg, du er utrolig pen! 😀

    8. Du er urettferdig nydelig!! <3 hehe
      Jeg lurte bare på, om jeg får lov å spørre, hvor mye du veier og hvor høy du er? (: Vet jeg ikke har noe med det å gjøre sånn egentlig, men jeg opptar meg vel kanskje litt vel over gjennomsnittet om sånt heeh. Fint om du vil svare.
      Stå på Madeleine! (-:

    9. Fin blogg du har! Og så naturlig fin du er, pen jente 😀
      Ha en fin fredag, og god helg! 😉
      Vet ikke om du er opptatt av trening og kosthold, men jeg blogger om det. Kanskje du blir inspirert, ta deg en titt? 🙂

    10. Amanda: Beklager for super sent svar!! Jeg bruker bareMinerals Original her. Det er pudder, og sitter ikke så veldig lenge på men jeg liker det fordi det er så “lett” og gir en ekstra glød 🙂

    11. Industrialt. 🙂 Har grå seng, sort pult, skal henge tven på veggen, hvit/grå vegger, sorte/grå vegghyller (google Componobili, de er litt dyre (1050 for den jeg vil ha) men de er helt fantastisk fine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg