KONKURRANSE: VINN RAYBAN SOLBRILLER

God kveld, mine kjære lesere ♥ Jeg har bare kost meg med Didriken min i hele dag, frem til han ikke klarte å holde øynene åpne lenger. Jeg bestemte meg derfor å starte en super konkurranse i dag, i steden for i morgen, ettersom jeg ikke har noe annet å gjøre i dette sekund. I samarbeid med <a href="/Sunglasses%20Shop” target=”_blank”>Sunglasses Shop kan du nå vinne solbrillene på bildet under. Jeg har dem faktisk selv, fra samme nettbutikken og jeg er kjempe fornøyd med dem. Mine første RayBan solbriller i den modellen, blir nok ikke de siste. Konkurransen vil være nesten like enkel som alltid og varer i 1 hel uke. Det vil si at den avsluttes neste torsdag.

Eneste du trenger å gjøre for å delta i konkurransen er:

♥ Like facebooksiden til SunglassesShop her.
♥ Kommentere på facebooksiden deres “Enter maddepaddees Give Away”.
♥ Legge igjen mailen din her på bloggen slik at jeg får kontaktet deg hvis du er den heldige vinneren.

MASSE LYKKE TIL!! 

KONKURRANSEN ER AVSLUTTET
 

Likte du denne konkurransen?♥

287 kommentarer

Siste innlegg