NELLY FAVORITTER – MARS

Jeg har endelig fått ryddet rommet som det skal være, jeg er veldig streng på hvor ting skal stå – kanskje en liten (stor) uvane? For eksempel en parfyme, må stå på samme stedet hele tiden. Gud, jeg føler meg som Monica fra Friends i skrivende øyeblikk. Jeg har faktisk helt glemt at det har vært stort salg på Nelly, og var da alt for treg med å bestille da jeg kunne fått det litt billigere. Jeg bestilte meg derfor noe i stad, som jeg håper kommer til å hjelpe på treningsmotivasjonen min. Er det en ting jeg synes er så trist med meg selv, er det at jeg klarer ikke å være fornøyd med kroppen min med den rumpa jeg har. Ja, hva i all verden er det jeg sier? En rumpe ødelegger for meg. Det blir for dumt, men jeg må bare stå på for å gjøre meg selv fornøyd. Kanskje jeg blir fornøyd på halveien? Eller bedre, bare aksepterer kroppen min. Det er vel målet mitt.

Jeg har derfor tatt meg god tid på Nelly for å finne noen super fine godbiter til dere. I samme slengen lagt til produktene jeg selv handlet i stad. Første gang jeg har kjøpt en treningstopp, håper virkelig jeg tør å bruke den. Ingen har noensinne sett meg i en så trang topp, ikke meg selv engang. Så det vil nok bli en sjokkerende overraskelse når jeg har tatt den på meg, kanskje positiv men dessverre kanskje negativ. Vi får se!♥ Det er en første gang for alt, det trøster jeg meg alltid med.


Sunny Day Jumpsuit her // History Coat her // Peta L/S Dress her 


Lucy Flare S/S Dress her // Abitino Dress her // Ribless Dress her


Tropical Print Crop Top her // Must Veronica Long Skirt her // Snake Print Bikini her 


Pro Capri Nike Tights her // Ladies X Fit Tank her  (bestilt) // Pro Ss V-Neck Nike her  (bestilt) // Fly By Compression her (bestilt)

// Adlinks

Likte dere noe av det over? ♥

6 kommentarer

Siste innlegg