ENDELIG KAN JEG TA MEG HELG

Nå kan jeg også endelig ta meg helgen etter å ha jobbet i dag òg. Gikk super bra på jobben i dag, har fremdeles MASSE energi så det er super deilig. Pappa kjørte meg til jobben og da fortalte jeg han at vi hadde mange fine herregensere på salg – 3 for 400 kr, det er en utrolig god pris. Så mens jeg stod ved kassen og pakket opp de nye varene fra Obey, kommer plutselig pappa ruslene inn for å se på salget. Han gikk ut av butikken med 3 nye fete gensere, pappa det!! Ettersom det fremdeles er prisfest på Amfi Moss så var det ufattelig mange innom Urban i dag, møtte på flere lesere som var kjempe greie. Veldig hyggelig at dere ville komme bort å hilse på meg♥ Gjør alltid dagen enda bedre! 

Det er dessverre veldig stygt vær ute, så ingen antrekksbilder i dag som jeg egentlig hadde planer om. Derfor blir det bare vanlige inne bilder så dere får sett litt av hva jeg har hatt på meg i dag. Jeg må virkelig si at jeg elsker skjorten jeg har rundt livet. Det gjør et antrekk så mye mer spesielt enn å faktisk droppe den, tenk at en skjorte kan forandre stilen så mye. Antrekket mitt i dag ville vært kjedelig om jeg ikke hadde brukt skjorten i dag. Kan ikke huske at jeg har brukt den mange ganger, så nå skal den bli godt brukt fremover.

Nå skal jeg lete etter ny musikk, dritt lei spillelistene mine. Men til dere som vil er det bare å følge dem. Jeg har 2 spillelister, en roligliste her og en mer partyliste her.


Alt jeg har på meg her, er faktisk fra Junkyard. 

Gjerne legg igjen din spilleliste i kommentarfeltet, jeg er desperat etter ny musikk♥  

19 kommentarer

Siste innlegg