VISSTE DU DETTE OM MEG?

♥ Jeg elsker elefanter og sjiraffer, de er så nydelige.

♥ Jeg elsker å handle undertøy, men når det kommer til bher finner jeg sjeldent noen jeg liker og som sitter bra.

♥ Jeg har en ting for sko, parfyme, leppestift, klokker og stearinlys – har alt for mye av alt.

♥ Ofte når jeg kjeder meg og ikke har noe å gjøre, begynner jeg alltid å kjede-spise. Da blir alt mye bedre med en gang.

♥ En av grunnene til at jeg ikke klipper håret mitt kortere er ikke bare fordi jeg vil ha langt hår, men fordi jeg skjuler brystene mine med håret. Tanken på at folk noen ganger kan se formen på brystene mine freaker meg ut.

♥ Jeg får panikk så fort jeg ser at jeg kun har 49% strøm på mobilen.

♥ På fester er jeg den som danser hele kvelden frem til festen er over, da slukner jeg på 5 minutter.

♥ Favorittsangen min Hurts – Stay, kan jeg ikke høre på fordi den kun vekker dårlige minner. Men jeg må likevel ha den på spillelisten min. Så fort den kommer på, må jeg bytte sang med en gang.

♥ Nettene før jeg skal på jobb, sover jeg aldri godt fordi jeg er redd for å forsove meg. Må sjekke minst 10 ganger at alarmen er på, før jeg kan legge meg til å sove.

♥ Tror det er noe psykisk galt med tankegangen min hver eneste gang jeg tar fly. Jeg innbiller meg at om jeg tenker på at flyet kommer til å styrte, så vil det skje.

♥ Jeg har sceneskrekk, eller bare generelt skrekk for at alle skal se på meg og at jeg har deres fulle oppmerksomhet. Noen ganger kan jeg bli så nervøs at jeg ikke klarer å uttale ord riktig og begynne å stamme litt.

♥ Jeg elsket å synge før, sang hver eneste gang jeg fikk muligheten til det. Men nå er jeg utrolig usikker på stemmen min og kan ikke huske sist jeg sang for meg selv.

♥ Jeg ser på meg selv som en snill og energisk jente, men også som en veldig kjedelig person.

♥ Jeg har med meg antibac, tyggis, lepomade og parfyme nesten overalt. Jeg får panikk hvis jeg føler at jeg ikke lukter godt, har rene hender, begynner å kjenne at leppene mine er tørre og at ånden min ikke lukter godt.

♥ Da jeg var litt yngre, lot jeg alltid andre jenter få gutten jeg likte så jeg ikke såret noen. Men da det kom til Didrik, var jeg bestemt på at jeg skulle få han. Det funket, gjorde det ikke?

Visste du noe av dette om meg? Og fortell meg noe de fleste ikke vet om deg, gjerne flere ting!♥

22 kommentarer

Siste innlegg