SMÅ ENDRINGER – STORE GLEDER

I dag så jeg på rommet mitt, tenkte over hvor kjedelig det er uten å ha masse på veggene så nå må jeg våkne opp – gå på internettet for å finne masse inspirasjon. Veggen over skrivebordet mitt er den kjedeligste veggen jeg har, ikke noe annet enn kun to hyller. De er fylt med parfyme, solbriller og klokker. Jeg så på parfymehyllen min og tenkte “hvorfor tar jeg vare på alle eskene til parfymene mine?”. Jeg har hatt mange parfymer jeg ikke har brukt fordi jeg er for lat til å ta dem ut av eskene. Jeg velger derfor å bare ta den ene eller en av de to som står klare til bruk. Det ble derfor en liten opprydding i hyllen, og jeg måtte ha to poser til eskene – sier vel litt… Nå har hyllen blitt mye finere, men jeg skal spare av plass til en spesiell ting. Nemlig den nye River Islan bagen jeg har bestilt. Den kostet egentlig rundt 500 lappen, og fordi jeg ventet med å kjøpe den i dag ble den 200 kr billigere. Snakk om flaks! Tror nesten jeg må kjøpe en lengre hylle til parfymene mine, det er både mine og Didrik sine der. Jeg er fast bestemt på å skaffe meg 3 nye hyller, en til over tv, enda en skohylle (jeg kan ikke noe for det, men jeg elsker sko) og en lenger hylle til parfymene og bagen min. Disse hyllene er super billige så det er ingen tvil om at de skal jeg ha. 

Etter jeg var ferdig med å rydde i parfymehyllen, har jeg vært ute en tur med Martine og hennes nydelige hund, Levi. Vi stoppet på GoBua for å ta oss softis, det var så utrolig godt. Siden vi først var ute, kunne vi like godt dra å ta sol – nei, hunden var selvfølgelig ikke med å tok sol………… Har veldig lyst til å bare bli litt brun igjen, få den lille gløden man får om sommeren tilbake. Vet at så alt for mange kjenner seg igjen der. Det er ikke snakk om at jeg skal ta det mange ganger i uken, men bare så brunfargen ikke forsvinner med en gang. Nå er Didrik på vei hjem og jeg er klar for en kosekveld med filmer på Netflix. Jeg har fri fra jobben i morgen og det er derfor deilig å kunne sove lenge med kjæresten sin ♥ Dere får ha en fin kveld videre!

FØR:


Rene tårnet dette her.

ETTER: 

Hva har dere mye av/ eller hva samler dere på?♥
 

12 kommentarer

Siste innlegg