SVERIGE

I dag var jeg med Ida til frisørsalongen Chic & Downstairs for å klippe tuppene litt. Alle vet vel hvor glad en jente er i det lange håret sitt? Ja, Ida var utrolig tøff som faktisk lot frisøren ta av en god del for å friske det opp. Resultatet ble helt sinnsykt, helt sykt… Tok før og etter bilde, der ser man det ekstra godt hvor slitt håret hennes egentlig var. Jeg elsker lengden Ida fikk på håret sitt, det er sånn perfekt lengde jeg kommer til å klippe om kanskje et par år – eller mindre. Etter Ida hadde fått gjort sitt, og gikk fra frisørsalongen fornøyd tok turen videre til Sverige. Denne gangen er jeg stolt over meg selv for hvor lite jeg handlet forhold til hvor mye jeg vanligvis kjøper der. Jeg kjøpte kun 2 potetgullposer og en pose med tyggis. Det jeg kjøpte masse av var drikke, men det var til hele familien så der gir jeg meg selv en klapp på skulderen. Spiste en kjempe god middag der med Ida også, chicken curry. Åh, det har jeg alltid likt veldig godt! 

Gale Ida lurte nesten nettopp på om jeg ville være med å trene etter en hel dag utenfor huset, men det ble det ikke noe av når jeg er så sliten som jeg er nå. Blir å sove kjempe godt i natt i hvert fall. Nå blir det å legge seg ned i sengen, slappe av og ta seg noe godt å drikke – det har jeg kjøpt nok av for å si det sånn ♥


 

Hva har dere gjort i dag?♥

16 kommentarer

Siste innlegg