ZAREIEE

VINNEREN AV RAYBAN KONKURRANSEN BLE JENNY!!! Gratulerer med nye solbriller og sjekk mailen din så fort du kan ♥

Ettersom jeg jobber på Urban på Amfi har jeg blitt kjent med fantastiske mennesker som jobber i de andre butikkene, blant annet Sanaz som jobber på Bianco. Hun fortalte meg for litt siden at hun hadde en søster som har sitt eget klesmerke – akkurat som meg og Didrik. Dette ble jeg da veldig fort interessert i å høre mer om, derfor viste hun meg bilder av hva hun produserte og hun lager t-skjorter som jeg vet dere vil elske. Som tilbehør lager hun også smykker, som jeg har tatt bilder av under. Jeg sa derfor mer enn gjerne ja til å ta litt bilder av t-skjortene og smykkene, for at hun skal få litt mer reklame for det hun lager. Disse t-skjorte typene er veldig kjent fra før av, men hun lager disse med en liten tvist. Så enkle og flotte t-skjorter passer til alt, og derfor enkelt å bruke. Om du vil sjekke ut bloggen hennes, gå inn på Zareiee.com.


Følg hun gjerne på Instagram også, hvor hun heter Zareieeco!

Hva synes du om disse t-skjortene?♥

11 kommentarer

Siste innlegg