DONUT

I dag ble det jaggu meg donut som jeg skrev tidligere i dag, før jeg dro på jobb. Siden jeg hadde så god tid som jeg hadde, dro jeg og pappa en tur innom posten for å hente et par pakker som jeg har ventet på. Åh, at jeg endelig har fått disse pakkene gjør meg sååå glad. En ordentlig glad-lørdag dette her, vært fantastisk vær i hele dag og jeg har hatt en ganske bra dag på jobben. Enda bedre blir den når lesere kommer innom. Dere er så fantastiske og så snille at jeg har ikke ord, rett og slett herlige er dere! Jeg skal ikke dra bort på feste før senere i kveld, kan hende jeg muligens blir hjemme fordi jeg er veldig trøtt og sliten. Men får se an hvordan formen er etter jeg har spist taco her hjemme, håper den er bedre da ellers blir det sengen i kveld. 

Nå skal jeg straks åpne pakkene og gjøre det klart til noen bilder til bloggen i morgen, så skal jeg se frem til alle filmene som skal vises på TV3 i dag. Synes de har gjort en ganske bra jobb denne helgen med filmer. Første filmen som vises i dag er Charlie St. Cloud med Zaz Efron, den synes jeg er så fin og trist. Så er det etter denne filmen to dramafilmer på rad, applaus! ♥ Kos dere masse i kveld, det skal nemlig jeg.
 

Hvordan har deres dag vært så langt, og hva skal dere i kveld?♥

13 kommentarer

Siste innlegg