SMINKE OG SÅNT

De gangene jeg ikke har en dritt å gjøre, begynner jeg alltid å sminke meg mer enn jeg gjør til vanlig. Denne gangen fikk jeg faktisk til diplineren slik jeg egentlig skulle ønske at den ble hver eneste (sjeldne) gang. Det tok vel kanskje 30 minutter? Blir nok å bare øve seg til man gjør det på 1 minutt. Ellers vet jeg ikke om dere ser noe annet nytt også, JEG har faktisk prøvd meg på litt øyenskygge. Herlighet, venninnene mine burde være så stolte av meg nå. Føler meg som en av dem, haha. Det var ikke mye øyenskygge jeg tok på, tenkte det bare ville være litt moro å se hvordan det ble med litt ekstra på øynene. Jeg har veldig lyst til å lage en sminkevideo, men fordi jeg egentlig ikke vet om jeg gjør alt riktig er det nesten flaut, tanken på at dere skal sitte å se på det. Men jeg har gjort det flere ganger tidligere, og det gikk ganske greit. Så jeg burde vurdere det. Burde også vurdere hva jeg skal ha på etterpå, jeg vil egentlig ikke ut av joggebuksen men er vel litt rart å dra på kinodate i joggebuksen. Kanskje jeg skal bruke mine nye New Balance sko, de er bare helt perfekte.


 

Bruker dere lang tid på å sminke dere & vil dere at jeg skal lage en ny sminkevideo snart?♥

36 kommentarer

Siste innlegg