DAGEN I GÅR

Jeg fikk endelig brukt de nye New Balance skoene mine i går, og gud hvor de lyser opp et helt antrekk. Man må bare elske disse skoene! Jeg har forestilt meg ett mega kult antrekk i hodet de siste dagene, det eneste jeg manglet var da en hvit og sort skjorte. De hadde en veldig fin skjorte på GinaTricot som jeg da endte opp med å kjøpe. Gleder meg til å bruke antrekket snart! Vurderer bare å kjøpe en ting til, som jeg har siklet på siden vi fikk det inn på Urban. Er ikke bare bare å jobbe i denne butikken når man alltid får inn så mye fint. 

Jeg og Ida ble med Anni hjem i leiligheten sin for å ta en ekstrem makeover. Anni er ett rotehuet, og  vi ville derfor hjelpe til med å rydde hos hun så tiden gikk fort. Den gikk ekstremt fort! Vi ommøblerte hele stuen hennes, fjernet alle hybelkaninene og vasket leiligheten ren og pen. Anni har en utrolig fin leilighet, den trenger bare litt kjærlighet – hva i all verden er det jeg sier. Men dere forstår hva jeg mener! Nå gleder jeg og Ida oss til å se om det har holdt seg så fint og ryddig frem til helgen. Anni skal nemlig ha jentekveld hos seg, så dette blir veldig koselig. Kjenner jeg trenger en slik jentekveld nå♥ Men nå kan jeg ikke blogge så mye mer siden jeg skal ut med Ida en tur nå. Det nydelige været kan virkelig gjøre en person glad.


Ingen tvil om at jeg elsker hunder mest, men så lenge det liker å bli kost med – elsker jeg det dyret.

 Er du en dyreelsker?♥

7 kommentarer
    1. Hvilke sko fra VANS er du mest fornøyd med?? Er så usikker på hvilket par jeg skal bestille.. 😀
      Også må jeg bare si at jeg elsker klesstilen din:-))

    2. æhhh skoene var så utrolig stilige! åh ja elsker dyr! 🙂 kunne fyllt opp hele huset! akkurat nå trenger jeg en katt eller fem som kan sove med meg om natten hahah!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg