HVILKEN HEADER?

For noen dager siden satt jeg meg ned og prøvde å lage noen flere headere, som muligens kan bli byttet ut mot denne jeg har på bloggen nå for øyeblikket. Jeg vil selvfølgelig ha en med flotte farger og som bare stråler meg. Men jeg tar aldri sånne bilder som blir bra nok til å ha i en header, hvis dere skjønner hva jeg mener? Jeg gikk derfor i arkivet mitt og fant frem de “beste” bildene til å bruke i en header. Jeg er utrolig dårlig på å lage det, kunne gjerne betalt en person for å lage en bra header til meg. Men så langt har jeg ikke funnet en. Derfor må man ta saken i egne hender. Dere må derfor hjelpe meg med å fortelle meg hvilken header dere liker best ut i fra disse jeg har laget under ♥


Nr 1.


Nr 2.


Nr 3.


Nr 4.


Nr 5. (som jeg har nå)


Nr 6.

Hvilken header likte du best?♥

223 kommentarer

Siste innlegg