KAMPANJEKODE PÅ JUNKYARD

I dag åpnet jeg på Urban og hadde en ganske så bra dag på jobben. Grunnen til at det ble senere blogging i dag er på grunn av at jeg og Ida ble med Anni en tur til moren. Der ble vi servert skikkelig god middag og herlighet, utrolig koselig var det der. De var så pratsomme at man kunne ikke gjøre annet enn å bare være i godt humør der. Nå om ikke lenge, blir jeg hentet av Ida siden vi og et par jenter til skal sitte barnevakt for lillesøsteren og lillebroren til Ida. Blir veldig koselig det også vet jeg. Men før jeg stikker dit må jeg fortelle dere om noe kult.

Jeg har nå fått lov til å få en kampanjekode på Junkyard, som gir dere 20% avslag på ALT fra Junkyard XX-XY. Jeg har fått noen nye klær derfra og jeg hadde på meg bukse og genser fra dette merke. Buksen var et spontant valg, jeg har aldri hatt en slik bukse før som skal være skinny men sitte litt baggy på deg. Så jeg ble veldig overrasket over hvor godt jeg likte den, så godt at jeg brukte den i dag. Genseren må jeg selvfølgelig også skryte av. Elsker fargen på genseren og bare genseren i seg selv, jeg har vel litt for mange gensere – men får aldri nok. Det jeg prøver å si er at det er så mye fint på XX-XY at dere må ta en titt der. Så heldige som dere er hvis dere finner noe fint der, får dere 20% avslag i tillegg. Kampanjekoden er “maddepaddee“. Den varer til og med søndag!♥ 


 


Genser her & bukse her. (Sponset)

Hva er dine planer for i kveld?♥

8 kommentarer

Siste innlegg