WHAT TO WEAR

Det er spørsmålet jeg har stilt meg tusen ganger siden jeg våknet opp i morges. Hva skal jeg ha på meg i kveld, når jeg skal på jentevors hos Anni før vi drar videre ut? Litt usikker på om jeg skal velge skjørt denne gangen. Men da blir problemet topper, siden jeg ikke har noen pyntetopper. Derfor er det egentlig ganske deilig med kjoler, så enkelt. Eneste jeg bekymrer meg litt for er om det vil bli litt i overkant av pyntet. Tingen er at vi har planer om å dra videre ut, vi har bare ikke bestemt oss for stedet enda. Men herlighet, det tar vi som det kommer. Fine blir alle uansett, og det skal bli kjempe koselig – som jeg sier hver gang, fordi det faktisk er kjempe koselig ♥

Jeg håper jeg virkelig ser syner akkurat nå, for ellers ser det ut som om det snør og regner på en gang. Det er ikke akseptabelt at det skal komme snø igjen. Men for å få tankene på et litt annet sted skal jeg rydde rommet litt, slappe av frem til jeg skal spise mamma’s gode gryterett og deretter gjøre meg klar til i kveld. Tanken på at jeg skal dusje er så blæh. Jeg hater å forberede meg på å gå inn i dusjen, men når jeg først er i dusjen blir jeg der i en evighet. Okei, nå snør det bare ute. Virkelig???? 


 

Har du noen planer for i kveld & tips til hva jeg kan ha på?♥

14 kommentarer
    1. Jeg syns du skal velge skjørt for du vile ikke være så pynta, og vist du tar en basic topp til kan du rokce/ style opp antrekket med litt sminke og harmbånd osv… 🙂 er bare en ide 🙂

    2. Trine: Jeg aner dessverre ikke hva jeg skal studere, derfor jeg er utrolig fortvilet og stresset. Litt lei meg også. Men jeg gir ikke opp, jeg håper på å finne ut hva jeg skal studere nå snart 🙂 For jeg vil virkelig ikke bare henge på venner som studerer så tenker jeg meg plutselig om og sier til meg selv “Det er ikke dette jeg vil” Da sitter jeg igjen med lån og det vil jeg ikke skal skje..

    3. Kjole funker jo som regel uansett, smell håret i en hestehale om dere finner ut dere skal på noe litt mer laidback, så blir det mindre over the top oppstaset:D
      … Og du må bare ta imot snøen – det er jo påske om ei uke, hva er vel påska uten skiturer og grilling? Snøen kan få bli til da:D God helg vakre:)

    4. Jeg synes du skal ta et litt stort skjørt, om du skjønner hva jeg mener. Og du kan ha en litt enkel t-skjorte til som du bare rocker litt opp med noen smykker 🙂 Siden du ikke ville vere så pynta så synes jeg det er ganske fint med skjørt 🙂

    5. Du sa til meg at du bruker samme størrelse i converse og vans. Men på converse er 5,5 38 og på vans er det 37. Skal kjøpe noen vans på junkyard, og er kjempedumt om jeg kjøper i feil størrelse..

    6. Hei Madde! Jeg har bare et lite forslag til deg, nemlig om du kunne lagt ut bilde av alle kjolene du har? det hadde vært veeldig inspirerende for veldig mange, tror jeg!:D gjerne også legg med link til hvor du kjøpte de? kanskje også lage litt flere innlegg om noen kjoler du har funnet på nettet som du syntes er fine? Jeg elsker jo alle kjolene du har, det tviler jeg på at jeg er alene om <3

    7. Takk for bra svar! kunne virkelig ikke vært mer enig! Det er forferdelig følelse at man nå må ta et valg, når man inne har nok erfaring og selvinnsikt til å vite hva man vil trives med for resten av livet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg