GIRLS NIGHT

VINNEREN AV JUNKYARDKONKURRANSEN BLE ANE!! Gratulerer så mye. Du vil bli kontaktet veldig snart. – Ikke glem å bruk kampanjekoden “maddepaddee” som gir deg 20% avslag på ALT fra Junkyard XX-XY! Den varer frem til i kveld.

I går gikk tiden så ufattelig fort at jeg nesten ikke føler det har skjedd. Jeg dro som sagt på vors hos Anni med andre flotte jenter. Kvelden var helt kanonbra. Alle var i godt humør og alle hadde det bare super bra. Martine som egentlig hadde andre planer, som senere ble avlyst, endte opp med oss hos Anni som jeg ble veldig glad for. Det ble Fredrikstad på oss jentene, så jeg valgte derfor å bruke kjole. Jeg fikk også brukt de nye, hvite skoene mine fra Nelly. Men at jeg brukte dem i går var nok ikke en så bra plan, kan bare si en ting og det er at de ikke er så hvite lenger. Men men, forhåpentligvis får jeg fjernet flekkene og får brukt dem på 17.mai – ja, jeg tenker så langt. Allerede funnet 17.mai kjole til og med. Da vi var på byen i Fredrikstad var det ingen kjente fra Moss, men møtte på kjente fra Fredrikstad så kvelden ble kjempe bra. Til slutt hadde jeg nesten krampe i ansiktet fordi jeg hadde smilt så mye hele kvelden. Det er bare bra det! Kveldene vi jentene har sammen blir bare bedre og bedre, fordi vi kommer nærmere og nærmere hverandre♥


Kjolen min er fra Asos & skoene er fra Nelly.

Hadde du en bra kveld i går?♥

9 kommentarer
    1. Har jenta til høyre tatoverte øyenbryn? Ikke ment som frekt, bare at hun alltid får de så like også er det veldig fine.. isåfall om de ikke er tatovert, kan du spørre henne hva hun tegner de med?:D

    2. Kjempe fint antrekk! Med veldig fine og vårlige farger! Synes også den lyseblå genseren som henger der var utrolig fin, hvor er den fra?

    3. Hei! kan du lage et innlegg med kjoler som er fine til 17.mai? Helst fra andre butikker enn nelly, siden alle vet om den siden!
      Tusen takk på forhånd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg