SVERIGE MED JENTENE

I går kveld ble vi enige om å ta en kjapp tur til Sverige for å handle inn det vi trengte. Vi stod derfor opp tidligere enn vi egentlig skulle – fordi jeg skulle på jobb 15:00. Da vi kjørte på E6 ble det plutselig en lang kø, vi sjekket derfor på nettet om det hadde vært noen ulykker og det hadde det visst vært. En tømmerbil veltet og mistet rundt 25 tonn med tømmer i veibanen så filen var stengt. Ingen ble skadd, heldigvis. Tok ikke lang tid før vi kjørte forbi en annen liten ulykke på E6. Det som skremmer meg så mye, er at det er så fort gjort at noe sånt skal skje. Men deilig nyhet å høre at ingen ble skadd. Vi spiste frokost på Nordby Shoppingsenter. Jeg tar alltid chicken curry, rett og slett fordi det smaker himmelsk. Det var en veldig rask tur i Sverige, alle visste hva dem skulle ha og ingen skulle se på noe ekstra. Jeg skulle bare på jobb 1 time i dag, for å få litt mer opplæring slik at jeg blir mer selvsikker i butikken. Kan aldri få for mye opplæring!

 

Føler du deg sikker i trafikken & hvor jobber du?♥

9 kommentarer
    1. Fikk skikkelig lyst på mat nå, det så kjempe godt ut ! Håper dere hadde en koslig og fin tur, og du har sikkert kjøpt deg masse godteri noe jeg misunner noe veldig.
      Elsker deg kjempe mye, du er forbildet mitt ♥♥verdensfineste er du ♥
      Ta gjerne en titt innom bloggen min, legg gjerne igjen en kommentar og :))

    2. Trafikken er er skummelt sted, men tenker at så lenge man prøver å kjøre fint selv, er man ett skritt nermere en trygg trafikk. Jobber på en taxisentral som sentralbordbetjent. Sykt funny !

    3. Trafikken ja, skumle greier! Jeg har ikke lappen, og det er et bevisst valg. Jeg føler meg foreløpig ikke særlig sikker i trafikken og mener da at jeg ikke heller hører hjemme der. Ellers jobber jeg hjemmefra som oversetter og korrekturleser, utrolig deilig med hjemmekontor! Elsker bloggen din, du er alltid så fresh <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg