RIVER ISLAND

VINNERNE AV BILLETTER TIL NATT TIL 17. BLE TONJE MOBERG, KRISTIN LIE, THIHOA, KAROLINE STAR, MARINA, ANNA GILBERG, MARIEM, SARA BLOMSØ, KAREN & HERA FURE! Gratulerer så innmari mye til dere. Dere vil bli kontaktet veldig snart 🙂

Da har endelig vesken jeg har ventet på en stund nå kommet. Jeg hentet den på posten i går og måtte selvfølgelig åpne den med en gang jeg satt meg inn i bilen. Hvem klarer å vente med å åpne ting til de kommer hjem? Ikke jeg i hvert fall. Vesken bare strålte da jeg åpnet esken. Vesken er helt perfekt, både i størrelse og selvfølgelig med designet. Dette er min første veske/ bag, og den er helt sinnsykt kul! Jeg gleder meg så innmari mye til å style denne opp med antrekk. Blir ikke vanskelig å få en kult antrekk når vesken er prikken over i’en. Den kostet egentlig 467 kr, men siden jeg ventet til dagen etter (som jeg hadde veldig flaks med) hadde prisen gått ned til 280 kr. Så billig for en slik veske, da måtte jeg bare kjøpe den. Den er dessverre solgt ut nå for øyeblikket.


 

Likte du denne bagen?♥ 

13 kommentarer

Siste innlegg