VÅRANTREKK

Som dere sikkert ser, har jeg nå byttet header til den som fikk flest stemmer. Jeg valgte den selvfølgelig fordi jeg selv også likte den. Tusen takk til alle de flotte kommentarene som jeg fikk på dette innlegget, veldig hyggelig å lese igjennom.  Hva synes dere om min nye header?♥

Selv om våren ikke er rett rundt hjørnet akkurat nå, i disse regnfulle dagene, kan man likevel begynne å style frem vårantrekkene. Jeg tok derfor frem den nye snekkershortsen min og den nye leopardmønstrete t-skjorten. Hang det opp på en kleshenger, men jeg så fort at det manglet to ting til. Derfor hang jeg på mine nye Vans sko, som jeg kjøpte på Urban forrige uke og tok frem solbrillene. Dette er en av mine favoritt solbriller som jeg snart har hatt i 1 år. Når det er sagt, er det leit jeg ikke kan bruke dette antrekket i dag. Men da vet jeg i hvert fall hva jeg skal bruke så fort det blir varmere ute! Jeg skulle gjerne brukt de nye Vans skoene mine i dag, men det har seg sånn at jeg uheldigvis har fått gnagesår og vannblemmer på begge føttene mine. Kun fordi jeg brukte nye pumps i helgen. Men det var verdt det, disse skoene er så utrolig fine.


 


T-skjorten & snekkershortsen er fra Junkyard, (sponset), skoene er fra Urban & solbrillene er fra MadLady.

Hva synes du?♥

19 kommentarer

Siste innlegg