DENNE MÅNEDENS GODBITER FRA NELLY & ASOS

Jeg har nå shinet litt opp på rommet, vasket opp og tatt meg en varm dusj. Jeg dusjer heller i dag, enn å måtte stå opp tidligere i morgen for å dusje da. Jeg er et sovedyr, ferdig med den saken. Ellers har jeg sett at Nelly og Asos har fått inn mye fint de siste dagene. Ingen tvil om at jeg skal sette av litt av lønningen min til et par kjoler jeg fant i går kveld. Som dere sikkert vet, elsker jeg mønster på det meste. Og er det noe jeg er veldig svak for, så er det kjoler med mønster. Da mener jeg en eksplosjon med mønster! Det å gå i en slik kjole, det å føle at du skiller deg ut, det er en god følelse. Du føler du bærer noe som skriker deg, det er akkurat derfor jeg elsker dette. Jeg føler det beskriver meg som person, litt sprudlende og fargerik. Det liker jeg veldig godt. Jeg er alltid innom Nelly og Asos, hver eneste dag. Dette er mine favorittnettbutikker hvor man kan handle noe veldig “jentete” hvis dere forstår. Så om dere har tips til andre nettbutikker som har litt av hvert, eller kun det ene og det andre, gjerne si ifra ♥

Det jeg synes er så utrolig kjipt med Asos, er at de ikke har en norsk nettbutikk som det Nelly har. Det blir derfor toll.. Men, kanskje det er like greit. Ellers ville jeg ha gått bananas med shoppingen!!

NELLY: 

Front Panel Dress her // Betty Weat T Dress her // Fron Panel Dress her (Adlinks)


Pink Printed Pattern Kimono her // Black Printed Pattern Kimono her (Adlinks)


Pixxie Sko her // Keds Sko her // Celeste Low Sko her // Tiger Vans Sko her (Adlinks)
 
ASOS: 

 Rainbow Rush Print Dress her // Lipsy Dress her // Flower Print Dress her // Mirror Print Dress her


Pineapple Crop Top her // Cropped Hoodie her // Snake Print Sweatshirt her 


Aldo Leopard Print Chain Detail Sko her // Vans Cats Sko her // Aldo Floral Print Sko her


Friendship Bracelet her // Sunflower Bun Holder her

Fant du noe du likte?♥

7 kommentarer

Siste innlegg