DAGENS ANTREKK 10.APR.14

Nå har jeg akkurat spist spagetti og 2 rundstykker ved siden av, det var utrolig godt skal jeg si dere. Jeg hater egentlig spagetti, rett og slett fordi jeg alltid spiste det da jeg var liten. Hvis vi var på ferie i Spania for eksempel, skulle jeg alltid ha spagetti til lunsj og middag. Blir nesten kvalm av å tenke på det, haha. I går kveld bestemte jeg meg for å være litt mørk i dag, og derfor brukte jeg den nye genseren min fra Urban og slo til med den herlige vesken min fra River Island. Jeg elsker den over alt på jord, den er absolutt perfekt for meg. Det var virkelig på tide at jeg skaffet meg en veske, dere skulle sett hvor fulle jakkelommene mine var hver eneste dag. Jeg prøvde også en ny ting med skjorten i dag, som jeg likte veldig godt. I steden for å ta den utenpå, som de fleste gjør – bestemte jeg meg for å ta en innenpå og ta en stor, laidback genser over. Alltid gøy å prøve ut noe nytt! Men nå skal jeg snart på jobb, så ha en fiiin dag ♥


Genser fra Urban // Skjorte & veske fra Asos //  Bukse fra GinaTricot // Sko fra Junkyard // Smykke fra TopMan // Klokke fra Ebay

Hva synes du?♥

22 kommentarer

Siste innlegg