HIGH HEELS

Nå er jeg nesten lei av å ha litt uflaks om dagen, men den skulle jaggu meg slå til i går også. Det ble som dere sikkert forstår ikke noe spa på oss. Det er stengt på søndag på grunn av at det er påske, og hadde vi dratt ville 1500 kr gått rett i dass på grunn av at vi ikke får den ene dagen. Så da ble det ombooking nok en gang. Tror dette er den fjerde gangen vi ombooker. Kjekt å vite at de ikke har en viss maksgrense på å ombooke. Jeg vet derfor ikke når vi har muligheten neste gang, jeg jobber flere ganger i uken, det gjør det derfor vanskelig å få 2 hele netter der. Litt kjipt når jeg til og med måtte ta meg fri fra jobben for å endelig kunne dra på spa, også endte det ikke slik. Vil derfor ikke be om mer fri denne mnd. Får heller satse på at mai-måneden blir bedre. Ingen av oss ville sitte inne i hele går, så vi dro derfor på kino og så filmen Noah. Til å være så lang, synes jeg det gikk utrolig fort og filmen var veldig spennende!

Jeg hadde null anelse om hva jeg skulle blogge om i dag der jeg satt i sengen. Jeg har vært så opptatt med alle de nye Vans skoene mine at jeg har glemt å vise dere et av mine beste kjøp dette året. Hvor sykt er det ikke å glemme noe slikt? For meg som er skodilla er det hvert fall skuffende, haha. Mens vi var i London, gikk jeg innom en skobutikk som jeg håpet på hadde skoene jeg var på utkikk etter. Jeg hadde sett dem for meg i hodet da jeg så et lignende par på TopShop. Plutselig fikk jeg øye på dem, og eneste jeg hadde øynene på var de skoene. Jeg skulle ha dem. De hadde heldigvis størrelsen min, og jeg gikk derfra meget fornøyd med skoene jeg hadde kjøpt. De er verken lave eller for høye. Midt i mellom og det passer veldig fint, nå som jeg nesten bare har hatt pumps med 13-15 cm hæl.


 

Likte du dem?♥

19 kommentarer

Siste innlegg