TO VAKRE

Er det noe det var på tide å gjøre, så var det å brette klærne i klesskapet mitt. Fysj, så rotete det har vært i skapet mitt en stund nå. Deilig å endelig kunne se plagg for plagg, og ikke bare et par som dekker resten. Det har vært litt rotete ellers på rommet – blir fort rotete når man har så mye dill dall man bare legger rundt omkring. Så det var perfekt timing at kjæresten min overrasket meg med roser på døren. Fant en herlig plass til dem, og rommet ser automatisk mye mer livlig ut med litt planter. 

To vakre, det skal være sikkert og visst. Jeg har fått to nye kjoler, i tillegg to til som jeg venter på. Huff, det er ikke enkelt å motstå så herlige kjoler som dette. De jeg skal vise dere nå vil jeg gjerne fortelle dere litt om. Det er alltid greit å ha èn hvit kjole, en enkel som er avslappende og nydelig til alle anledninger. Du kan style den mer rocka eller velge å gå for den avslappende stilen. Dette vil nok bli min 17.mai kjole, den sitter kjempe bra på kroppen – selv om den ikke er stram. Den er fra River Island, de har begynt å få inn så utrolig mye fint for tiden. Men, når man har en enkel kjole, er det veldig greit å ha èn kjole som skiller seg litt ut fra alle andre og. IvyRevel overrasker hver eneste gang med sine nye kjoler, denne gangen med en super flott vårkjole med et herlig blomstemønster. Vakre Kenza har vist tusenvis av mennesker hvordan man skal bære en slik kjole. Jeg ville stylet denne kjolen med et par hvite pumps, ikke så veldig høye – midt i mellom kanskje, noen små øredobber og eventuelt slengt på en hvit blazer eller lignende. 


River Island kjolen finner du her  (adlink) & Ivyrevel kjolen finner du her (sponset kjole).

Hvordan ville du stylet opp disse to kjolene?♥

10 kommentarer
    1. Til den blomstrete hadde jeg tatt hvite pumps med gulldetaljer på, et lite gullarmbånd og tatt håret opp i en stor donut:)

    2. Hadde egentlig planer om å ha den hvite for en liten stund tilbake, synes den er superfin og enkel. Desverre ble det litt krånglete med små størrelser som 32-34 igjen, når jeg er hele 180cm. Jaja, sånn er det vel noen ganger, høyden ødelegger. Men vedder på at de sitter flott på fine deg! 🙂

    3. Veronika: Åååååååååh, du er heldig som er så høy! Kjenner jeg misunner deg veldig… Her er det nesten slik at kjolene som skal være korte blir for lange fordi jeg er lav…

    4. Kjempefine kjoler, selv om jeg ser den blå best! Hehe. Den minner meg litt om noen av kjolen til AlexanderWang i grunnen. Måten du ønsker å style den på høres skikkelig fint ut og! Perfekte sommerkjoler er de ihvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg