TUMBLR TIME

Jeg sov kun 6 timer i natt, og da jeg våknet var jeg våken som bare det. Jeg slappet av frem til klokken var rundt fire, så ble det nok en kjapp tur til Sverige fordi Anni skulle ha noe mer til TG. Det er faktisk første gangen jeg har dratt til Sverige uten å ta med meg noe hjem. En klapp på skulderen der altså!

Tumblr må være et av mine favoritt nettsider. Jeg er hver eneste dag på utkikk etter nye tumblr’s jeg kan følge, og i går fulgte jeg sikkert 40 nye – takket være følgerne mine på twitter. Det er så interessant å se hva som inspirerer dere, og se hva som inspirerer oss begge, det vi har til felles. Den siste tiden har jeg blitt veldig interessert i stiler på mennesker og interiør. Interiør har jeg vel vært interessert i veldig lenge, men blir stadig vekk mer interessert jo mer jeg ser inspirerende bilder. Den dagen jeg flytter ut, da skal jeg ha tropisk interiør. Ingenting slår den stilen, jeg elsker det. Alt som innebærer interiør med tre, love it! Det er så avslappende og vakkert på likt. Jeg tenkte derfor å dele litt av min inspirasjon fra tumblr med dere nå. Hvis dere ønsker, kan dere gjerne følge meg på tumblr her.






Hva slags bilder blir du inspirert av & hva heter du på tumblr?♥

52 kommentarer

Siste innlegg